Yäy....

Hej! igår var jag och ränkar varvor på ica. Gjord det i 3 timmar,så det blir ganska tråkigt. 
Men fick korv och läsk :D Men tur var ska jag gör något mycket roligt idag!! 8D
Nämligen... JAG SKA SE SUNE I GREKLAND MED SAGA! Den verkar jätterolig! 
 
 
Och nu har jag en VÄLDIGT tråkig nyhet (okej inte för er men för mig.)
Min storsyster ska flytta till östersund och gå i skola där. Visst,hon ska fylla 20. Men ändå östersund ligger 36 mil från oss. D''': Idag kommer farmor  och min farbror lääängtar :)
\Erikis 

Kommentarer
Postat av: HEJ

Hej jag har lite frågor..
1.Är ni 3 personer som bloggar eller?
2.Snygg desgin vars gjordes?
3.BLOGG.SE VS BLOGGPLATSEN.
Kram

Svar: nej vi är 2 personer Tili och Erikis! Pizap av Tili
Blogg.se helt klart :D
None None

2013-01-03 @ 20:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0