Vardag-Packar till sommarställe,Åka till strand,dansa!

Hi! Just nu packar,vi till vårt sommarställe. Dit Tilli ska hänga med! :D

Man,vi kommer inte så mycket. Jag kommer inte på 3-5 veckor nu. För 2 veckor,ska vi vara borta,på vårt sommarställe. Och sedan en vecka hos mormor och morfar. Sen ska vi typ åka till göteborg. Det vet jag inte rikigt!!!

Idag,ska jag packa som ni redan vet... Och så ska jag kanske vara med någon kompis! ^^ ♥ 

Och så,ska jag dansa..! :) Städ mitt rum. BLÄ D: 

Åka till en strand ;D! ^^ 

\Photoloverss

Tack för alla kommentar Lina! ↓ '

Lina

Godmorgon!:)

2012-06-24 @ 10:58:00
En kommentar,som Lina ha skrivit,kolla i dom andra inläggen om ni vill se mer ♥ 

Kommentarer
Postat av: Lina

Ni ska väl inte tacka mig! o.o
Eran,blogg är asbra. Och ja. Tack för skrev sådär ändå! <3

Svar: Jodå!!! 8D! Tack! Man du är oxå asbra ♥♥♥♥♥ Vsg!
None None

2012-06-24 @ 11:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0