Lera reng,looove iittt!!

Idag så var det himla gägit ute! ;) Man jag älskar verkligan,det när det rengar och är massa lera man kan plaska i ! :D:D:D Vi körde burkan så vid vissa "nödfall" så fick jag slänga mig ner på marken,och bli väääldigt gägi,i ansiket!  Det kom även in lera,i munnen som vara mindre kul för då fick man lov och gå och spotta resten av dagen.. Har super ont i halsen gissar på,att det är massa gurs. eller är jag förkyld.. :(
                 Man ni ska självklart få höra hur min dag blev (Elle ja det är ju liksom 7 timmar kvar av den eller mer,man ändå )

6:30 går upp,äter frukost,åk kutar ner till Tilli.
8:00 Vi åker till skolan,(biiilll) för vi har med oss vårt hus.
8:15 Skolan,börjar det är tystarbeta och jag jobbar med englska.
9:30 Jobbar med UUUURRJOOBBBIGT,mattepapper. blä pepper upp det med en gla smile .. XD
9:50 Vi går till biblan jag läser regler för tjejer 2. Har läst ut 1:an
10:20 går till musiken.. Vi över på avlsutiningen.
11:10 har typ fågle lektion. Var,tråkig. Man tivoli och saga och ja kolla på lite kulig bilder som vi gorda i f:an
11:50 Lunch
12:10 rast
13:00 rast,är slut och vi bygger med huset.
14:35 går till mammas jobb
Och nu sitter jag och tråkar vi datorn,och längtar tills mamma jobbat klart. Så vi kan brummma,och åka hämta  lillasyrra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0