HEJ :3

Hej alla! Förlåt för jag har bloggat vääldigt lite. 
Men inte hunnit. Jag och Tilli har soooovit över på jullovet 
Vi såg titanic! SCARY,nä men den är ganska läskig tycker jag. Men mycket kärlek också 
Imorgon ska jag iaf se på bio!  
Med Famo vi ska se hitta nemo haha. Men min lillasyster ska hänga med. ;)



(Saga om du läser detta,då kanske minns när vi chatta? Jag sa att vi skulle se på bio lördag. Men det blev ändrat! Jag kan iaf leka på lördag tror jag! ;))
 


Och så alldes fick jag å Tilli frågor jättekul :D
Postat av: HEJ

Hej jag har lite frågor.. 
1.Är ni 3 personer som bloggar eller? 
2.Snygg desgin vars gjordes? 
3.BLOGG.SE VS BLOGGPLATSEN. 
Kram

Hej hej! Hahaha :D
1 Svar: Nej vi är 2 som bloggar,vi heter Tilli och Erikis  kolla våran profil för att veta mer om oss! :D
2 svar: Det är Tilli som gjord den! Den är gjord på Pizap. Bakrunden vet jag inte dock vad den är gjord någonstans!
3 Svar: Jag föredrar blogg.se :D,men bloggplatsen är lätt och finns mycket smiles. Som jag också gillar :D.
Men jag gillar ju bäst blogg.se. Faktis 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0